EUREGIO-INFO | CZ.11.4.120/0.0/0.0/20_032/0002847
Eksperci biorący udział w badaniu (IDI - indywidualne wywiady pogłębione) | ||
---|---|---|
Lp. | Eksperci ze strony polskiej | Eksperci ze strony czeskiej |
1 | Burmistrz Cieszyna | Starostka Českého Těšína |
2 | Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie | Člen představenstva, výkonný tajemník Regionální rada rozvoje a spolupráce se sídlem v Třinci, z. s. |
3 | Dyrektor Biura SRIWR „Olza” | Náměstek primátora města Karviná |
4 | Dyrektor Szpitala Śląskiego w Cieszynie | Ředitelka Pedagogické centrum pro polské národnostní školství Český Těšín |
5 | Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego w Cieszynie | Praktický lékař Karviná |
Wyszczególnienie | Badania |
---|---|
Metody badawcze | Ankieta/Wywiad |
Narzędzia badawcze | Standaryzowany kwestionariusz |
Dobór próby | Nieprobabilistyczny (mieszkańcy Euroregionu Śląsk Cieszyński-Těšínské Slezsko) |
Wielkość próby | Łącznie 2109 osób (1109 to mieszkańcy polskiej strony EŚC, 1000 osób to mieszkańcy czeskiej strony EŚC) |
Zakres przestrzenny badania | Euroregion Śląsk Cieszyński-Těšínské Slezsko |
Czas badania | luty-czerwiec 2022 |
Eksperci biorący udział w badaniu (FGI - indywidualne wywiady pogłębione) | ||
---|---|---|
Lp. | Eksperci ze strony polskiej | Eksperci ze strony czeskiej |
Transgraniczny rynek pracy | ||
Data wywiadu: 9.05.2023 | Data wywiadu: 19.05.2023 | |
1 | Z-ca Dyrektora PUP w Cieszynie | Náměstek primátora města Karviná – trh zaměstnanosti, rozvoj a vnějńí vztahy |
2 | Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej „Być Razem” | Projektový manažer Lodičky Dokořán Karviná |
3 | Członek Powiatowej Rady ds. Rynku Pracy | Proděkan pro rozvoj a vnějńí vztahy SU OPF |
4 | HR Manager w „OLZA” Mondelez | Vedoucí Institutu interdisciplinárního výzkumu SU OPF |
5 | Doradca zawodowy w Akademii WSB WZ w Cieszynie | Odborný konzultant Bee Partner |
6 | - | Zakladatel centra na podporu podnikání a podnikavosti Business Gate |
Transgraniczny rynek usług medycznych | ||
Data wywiadu: 26.04.2023 | Data wywiadu: 30.03.2023 | |
1 | Dyrektor Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego | Ředitel Záchranné služby Karviná |
2 | Kierownik Laboratorium MED-LAB-SUCHANEK | Majitelka a lékařka Kožní klinika Orlová |
3 | Dyrektor Centrum Badań nad Bezpieczeństwem Systemu Ochrony Zdrowia Akademii WSB | Náměstek pro zdravotnictví Moravsko-slezského kraje |
4 | Prezes Zarządu Rejonowego PCK | Majitelka Lékárna Petrovice u Karviné |
5 | Pedagog społeczny i terapeuta środowiskowy Centrum Zdrowia Psychicznego w Cieszynie | Starosta Petrovice u Karviné |
6 | - | Zástupce vedoucího katedry Financí a účetnictví SU OPF – odborník na veřejné služby a veřejnou ekonomii |
Transgraniczny rynek usług edukacyjnych | Data wywiadu: 26.04.2023 | Data wywiadu: 31.03.2023 |
1 | Przewodniczący Cieszyńskiej Rady Edukacji | Pedagog ZŠ Borovského |
2 | Przewodniczący Komisji Edukacji Rady Powiatu Cieszyńskiego | Pedagog ZŠ U Lesa Karviná |
3 | Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. płk Gwidona Langera w Cieszynie | Náměstek pro oblast školství, kultury a sportu v Karviné |
4 | Dyrektor Przedszkola nr 1 w Cieszynie | Odborný asistent Katedry ekonomie a veřejné správy SU OPF |
5 | Dyrektor Centrum Usług Wspólnych przy Urzędzie Miejskim w Cieszynie | Členka akademického senátu Slezské univerzity |
6 | Dyrektor Centrum Usług Wspólnych przy Urzędzie Miejskim w Cieszynie | Zástupce vedoucího katedry Financí a účetnictví SU OPF - odborník na veřejné služby a veřejnou ekonomii |
7 | Nauczyciel języka angielskiego | Odborný asistent Katedry ekonomie a veřejné správy SU OPF |
8 | - | Docent Katedry ekonomie a veřejné správy SU OPF, Člen akademického senátu SU OPF |
Transgraniczny rynek drobnych przedsiębiorców | ||
Data wywiadu: 9.05.2023 | Data wywiadu: 25.04.2023 | |
1 | Z-ca Przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej Cieszyna | Starosta Petrovice u Karviné |
2 | Specjalista do spraw produktów turystycznych Urzędu Miasta Cieszyn | Starosta obce Bystřice |
3 | Koordynator Zespołu Projektowego Urzędu Gminy Brenna | Ředitel RSTS |
4 | Koordynator Szkoły Rzemiosł Zamku Cieszyn | Starosta města Jablunkov |
5 | Naczelnik Wydziału Sportu Urzędu Miasta Cieszyn | Starosta Petrovice u Karviné |
6 | Prodziekan Akademii WSB (Wydział Zamiejscowy w Cieszynie) | Místostarosta Český Těšín Vedoucí oddělení strategií a plánování města Karviná |
Transgraniczny rynek czasu wolnego (turystyka i kultura) | ||
Data wywiadu: 9.05.2023 | Data wywiadu: 23.03.2023 | |
1 | Wice Przewodniczący Rady Miejskiej Cieszyna, Kierownik Działu Kultury COK w Cieszynie | Odborný asistent katedry Cestovního ruchu a volnočasových aktivit SU OPF |
2 | Instruktor-koordynator ds. bibliotek powiatu cieszyńskiego | Marketingový manažer hotelu Diana Karviná |
3 | Dyrektor Hotelu Liburnia w Cieszynie | Ředitelka hotelu Rudolf |
4 | Prezes Fundacji Siemanko – Fundacja Rodzinna | Výkonný tajemník Regionální rada rozvoje a spolupráce se sídlem v Třinci, z. s. |
5 | Prezes Zarządu Stowarzyszenia Klubu Kobiet Kreatywnych | Zřizovatel CK Dakol |
Lp. | Eksperci biorący udział w badaniu |
---|---|
1 | Sekretarz polskiej strony Euroregionu Śląsk Cieszyński-Těšínské Slezsko |
2 | Dyrektor Instytutu Studiów nad Współpracą Terytorialną i Międzyorganizacyjną AWSB |
3 | Kierownik Katedry zarządzania i inżynierii produkcji AWSB |
4 | Sekretarz czeskiej strony Euroregionu Śląsk Cieszyński-Těšínské Slezsko |
5 | Docent Katedry ekonomie a veřejné správy SU OPF, Člen akademického senátu SU OPF |
6 | Odborný asistent Katedry ekonomie a veřejné správy SU OPF |
Numer pytania w kwestionariuszu | Składowa (stwierdzenie w kwestionariuszu ankiety) |
---|---|
2.1 | Czasowe zamknięcie granicy polsko-czeskiej |
2.2 | Wymóg posiadania zaświadczenia o negatywnym wyniku testu PCR lub testu antygenowego na COVID-19 przy przekraczaniu granicy polsko-czeskie |
2.3 | Wymóg posiadania certyfikatu szczepienia/ozdrowieńca przy przekraczaniu granicy polsko-czeskiej |
2.4 | Obowiązkowa kwarantanna w kraju sąsiada (po przekroczeniu granicy polsko-czeskiej) |
2.5 | Obowiązkowa kwarantanna (w miejscu stałego zamieszkania) po powrocie z kraju sąsiada |
Numer pytania w kwestionariuszu | Składowa (stwierdzenie w kwestionariuszu ankiety) |
---|---|
3.1.1 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi wykonywanie pracy zawodowej/zarobkowej po drugiej stronie granicy |
3.1.2 | Wprowadzone środki osłabiły relację/więź łączącą mnie z pracodawcą zlokalizowanym po drugiej stronie granicy |
3.1.3 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi prowadzenie działalności gospodarczej (produkcyjnej, usługowej, handlowej) po drugiej stronie granicy |
3.1.4 | Wprowadzone środki osłabiły relację/więź łączącą moją firmę z klientami zlokalizowanymi po drugiej stronie granicy |
3.1.5 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi kontakty z partnerami biznesowymi (wspólnikami, dostawcami, podwykonawcami) po drugiej stronie granicy |
3.1.6 | Wprowadzone środki osłabiły relację/więź łączącą moją firmę z partnerami biznesowymi (wspólnikami, dostawcami, podwykonawcami) zlokalizowanymi po drugiej stronie granicy |
3.2.1 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi kontakt z lekarzem ogólnym mającym swoją praktykę po drugiej stronie granicy |
3.2.2 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi kontakt z lekarzem specjalistą mającym swoją praktykę po drugiej stronie granicy |
3.2.3 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi kontakt ze stomatologiem mającym swoją praktykę po drugiej stronie granicy |
3.2.4 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi kontakt z rehabilitantem/ fizjoterapeutą mającym swoją praktykę po drugiej stronie granicy |
3.2.5 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z infrastruktury/ aparatury medycznej dostępnej po drugiej stronie granicy |
3.2.6 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi dokonywanie zakupów w aptekach po drugiej stronie granicy polskoczeskiej |
3.3.1 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z usług placówek przedszkolnych zlokalizowanych po drugiej stronie granicy |
3.3.2 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z usług edukacyjnych szkół podstawowych zlokalizowanych po drugiej stronie granicy |
3.3.3 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z usług edukacyjnych szkół średnich zlokalizowanych po drugiej stronie granicy |
3.3.4 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z oferty uczelnii wyższych zlokalizowanych po drugiej stronie granicy |
3.3.5 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie ze szkoleń branżowych dostępnych po drugiej stronie granicy |
3.3.6 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z korepetycji czy kursów językowych dostępnych po drugiej stronie granicy |
3.4.1 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi zakup produktów żywnościowych dostępnych po drugiej stronie granicy |
3.4.2 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi zakup paliwa (benzyna, olej napędowy) po drugiej stronie granicy |
3.4.3 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi zakup produktów alkoholowych/tytoniowych dostępnych po drugiej stronie granicy |
3.4.4 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi zakup atykułów budowlanych dostępnych po drugiej stronie granicy |
3.4.5 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi zakup odzieży dostępnej po drugiej stronie granicy |
3.4.6 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi zakup artykułów gospodarstwa domowego dostępnych po drugiej stronie granicy |
3.5.1 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z oferty kulturalnej dostępnej po drugiej stronie granicy (np. teatr, muzeum, dom kultury) |
3.5.2 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z oferty rozrywkowej dostępnej po drugiej stronie granicy (np. kluby, dyskoteki, kina) |
3.5.3 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z oferty turystycznej dostępnej po drugiej stronie granicy (np. hotele, wyciągi narciarskie, atrakcje turystyczne) |
3.5.4 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z oferty gastronomicznej dostępnej po drugiej stronie granicy (np. restauracje, pizzerie, kawiarnie) |
3.5.5 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z infrastruktury sportowej dostępnej po drugiej stronie granicy (np. baseny, lodowiska, korty tenisowe) |
3.5.6 | Wprowadzone środki uniemożliwiły mi korzystanie z usług kosmetycznych, SPA, odnowy biologicznej dostępnych po drugiej stronie granicy |
Numer pytania w kwestionariuszu | Składowa (stwierdzenie w kwestionariuszu ankiety) |
---|---|
4.1 | Wprowadzone ograniczenia osłabiły relację/więź łączącą mieszkańców polskiej oraz czeskiej strony Euroregionu Śląsk Cieszyński |
4.2 | Wprowadzone ograniczenia spowodowały, że przestrzałem postrzegać obszar po drugiej stronie granicy polsko-czeskiej jako potencjalne miejsce mojej pracy |
4.3 | Wprowadzone ograniczenia spowodowały, że przestałem interesować się problemami dotykającymi społeczność zamieszkującą drugą stronę granicy polsko-czeskiej |
4.4 | Wprowadzone ograniczenia spowodowały, że przestałem postrzegać polską oraz czeską stronę Euroregionu Śląsk Cieszyński jako komplementarną, uzupełniającą się całość |
4.5 | Wprowadzone ograniczenia spowodowały, że straciłem wiarę w sens dalszej integracji społeczności zamieszkujących polską oraz czeską stronę Euroregionu Śląsk Cieszyński |
4.6 | Wprowadzone ograniczenia uświadomiły mi jak wiele dzieli Polaków oraz Czechów |
Numer pytania w kwestionariuszu | Składowa (stwierdzenie w kwestionariuszu ankiety) |
---|---|
5.1 | Utrata możliwości zarobkowania/prowadzenia działalności gospodarczej po drugiej stronie granicy PL-CZ odbiłaby się negatywnie na życiu moim i mojej najbliższej rodziny |
5.2 | Utrata możliwości korzystania z usług medycznych dostępnych po drugiej stronie granicy PL-CZ odbiłaby się negatywnie na życiu moim i mojej najbliższej rodziny |
5.3 | Utrata możliwości nauki, korzystania z usług edukacyjnych dostępnych po drugiej stronie granicy PL-CZ odbiłaby się negatywnie na życiu moim i mojej najbliższej rodziny |
5.4 | Utrata możliwości dokonywania zakupów po drugiej stronie granicy PL-CZ odbiłaby się negatywnie na życiu moim i mojej najbliższej rodziny |
5.5 | Utrata możliwości korzystania z oferty kulturalnej, rozrywkowej, turystycznej, gastronomicznej dostępnej po drugiej stronie granicy PL-CZ odbiłaby się negatywnie na życiu moim i mojej najbliższej rodziny |
5.6 | Utrata możliwości korzystania z infrastruktury sportowej, wellness, SPA dostępnej po drugiej stronie granicy PLCZ odbiłaby się negatywnie na życiu moim i mojej najbliższej rodziny |
Wyszczególnienie | Współczynnik modelu | Współczynnik standaryzowany | Błąd standardowy | Statystyka t | p-wartość | R-kwadrat |
---|---|---|---|---|---|---|
pyt_3_1 <--- pyt_2 | -0,179 | -0,174 | 0,036 | -4,969 | <0,001* | 0,119 |
pyt_3_2 <--- pyt_2 | -0,141 | -0,141 | 0,034 | -4,106 | <0,001* | 0,130 |
pyt_3_3 <--- pyt_2 | -0,105 | -0,119 | 0,030 | -3,450 | <0,001* | 0,119 |
pyt_3_4 <--- pyt_2 | -0,564 | -0,361 | 0,055 | -10,245 | <0,001* | 0,020 |
pyt_3_1 <--- pyt_2 | -0,473 | -0,345 | 0,048 | -9,786 | <0,001* | 0,030 |
pyt_4 <--- pyt_3_1 | 0,078 | 0,077 | 0,046 | 1,701 | 0,089 | 0,202 |
pyt_4 <--- pyt_3_2 | -0,054 | -0,051 | 0,054 | -0,984 | 0,325 | 0,202 |
pyt_4 <--- pyt_3_3 | 0,110 | 0,094 | 0,060 | 1,829 | 0,067 | 0,202 |
pyt_4 <--- pyt_3_4 | 0,136 | 0,205 | 0,032 | 4,238 | <0,001* | 0,202 |
pyt_4 <--- pyt_3_5 | 0,157 | 0,207 | 0,040 | 3,892 | <0,001* | 0,202 |
*statystyczna istotność na poziomie 0,05. |
Wyszczególnienie | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
pyt_2 | 1 | -0,345 | -0,361 | -0,119 | -0,141 | -0,174 | -0,163 |
pyt_3_5 | -0,345 | 1 | 0,737 | 0,456 | 0,488 | 0,511 | 0,415 |
pyt_3_4 | -0,361 | 0,737 | 1 | 0,325 | 0,355 | 0,380 | 0,399 |
pyt_3_3 | -0,119 | 0,456 | 0,325 | 1 | 0,771 | 0,644 | 0,265 |
pyt_3_2 | -0,141 | 0,488 | 0,355 | 0,771 | 1 | 0,643 | 0,244 |
pyt_3_1 | -0,174 | 0,511 | 0,380 | 0,644 | 0,643 | 1 | 0,288 |
pyt_4 | -0,163 | 0,415 | 0,399 | 0,265 | 0,244 | 0,288 | 1 |
Efekt całkowity | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
pyt_3_5 | -0,345 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_4 | -0,361 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_3 | -0,119 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_2 | -0,141 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_1 | -0,174 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_4 | -0,163 | 0,207 | 0,205 | 0,094 | -0,051 | 0,077 | 0 |
Efekt bezpośredni | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_4 |
pyt_3_5 | -0,345 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_4 | -0,361 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_3 | -0,119 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_2 | -0,141 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_1 | -0,174 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_4 | 0 | 0,207 | 0,205 | 0,094 | -0,051 | 0,077 | 0 |
Efekt pośredni | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_4 |
pyt_3_5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_4 | -0,163 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Miary dopasowania | Wartość | Status | |
---|---|---|---|
CMIN/df | Iloraz wskaźnika chi-kwadrat oraz liczby stopni swobody; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: poniżej 0,5 | 2,550 | akceptowalny |
RMR | Pierwiastek średniego kwadratu reszt; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: poniżej 0,1 | 0,062 | akceptowalny |
GFI | Indeks dobroci dopasowania; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: powyżej 0,9 | 0,915 | akceptowalny |
AGFI | Skorygowany indeks dobroci dopasowania; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: powyżej 0,9 | 0,901 | akceptowalny |
CFI | Względny indeks dopasowania; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: powyżej 0,9 | 0,976 | akceptowalny |
RMSEA | Pierwiastek błędu średniokwadratowego aproksymacji; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: poniżej 0,08 | 0,039 | akceptowalny |
Wyszczególnienie | Współczynnik modelu | Współczynnik standaryzowany | Błąd standardowy | Statystyka t | p-wartość | R-kwadrat |
---|---|---|---|---|---|---|
pyt_3_1 <--- pyt_2 | -0,168 | -0,163 | 0,036 | -4,688 | <0,001* | 0,086 |
pyt_3_2 <--- pyt_2 | -0,137 | -0,137 | 0,034 | -4,004 | <0,001* | 0,091 |
pyt_3_3 <--- pyt_2 | -0,102 | -0,115 | 0,030 | -3,349 | <0,001* | 0,013 |
pyt_3_4 <--- pyt_2 | -0,462 | -0,301 | 0,051 | -9,033 | <0,001* | 0,019 |
pyt_3_1 <--- pyt_2 | -0,397 | -0,293 | 0,046 | -8,671 | <0,001* | 0,026 |
pyt_5 <--- pyt_3_1 | 0,090 | 0,091 | 0,038 | 2,358 | 0,018* | 0,438 |
pyt_5 <--- pyt_3_2 | 0,010 | 0,009 | 0,045 | 0,214 | 0,831 | 0,438 |
pyt_5 <--- pyt_3_3 | 0,067 | 0,058 | 0,050 | 1,331 | 0,183 | 0,438 |
pyt_5 <--- pyt_3_4 | 0,110 | 0,166 | 0,027 | 4,138 | <0,001* | 0,438 |
pyt_5 <--- pyt_3_5 | 0,332 | 0,441 | 0,035 | 9,493 | <0,001* | 0,438 |
*statystyczna istotność na poziomie 0,05. |
Wyszczególnienie | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
pyt_2 | 1 | -0,293 | -0,301 | -0,115 | -0,137 | -0,163 | -0,202 |
pyt_3_5 | -0,293 | 1 | 0,733 | 0,461 | 0,494 | 0,510 | 0,641 |
pyt_3_4 | -0,301 | 0,733 | 1 | 0,339 | 0,369 | 0,394 | 0,549 |
pyt_3_3 | -0,115 | 0,461 | 0,339 | 1 | 0,771 | 0,641 | 0,383 |
pyt_3_2 | -0,137 | 0,494 | 0,369 | 0,771 | 1 | 0,643 | 0,392 |
pyt_3_1 | -0,163 | 0,510 | 0,394 | 0,641 | 0,643 | 1 | 0,425 |
pyt_5 | -0,202 | 0,641 | 0,549 | 0,383 | 0,392 | 0,425 | 1 |
Efekt całkowity | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
pyt_3_5 | -0,293 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_4 | -0,301 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_3 | -0,115 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_2 | -0,137 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_1 | -0,163 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_4 | -0,202 | 0,441 | 0,166 | 0,058 | 0,009 | 0,091 | 0 |
Efekt bezpośredni | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_4 |
pyt_3_5 | -0,293 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_4 | -0,301 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_3 | -0,115 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_2 | -0,137 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_1 | -0,163 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_4 | 0 | 0,441 | 0,166 | 0,058 | 0,009 | 0,091 | 0 |
Efekt pośredni | pyt_2 | pyt_3_5 | pyt_3_4 | pyt_3_3 | pyt_3_2 | pyt_3_1 | pyt_4 |
pyt_3_5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_3_1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pyt_4 | -0,202 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Miary dopasowania | Wartość | Status | |
---|---|---|---|
CMIN/df | Iloraz wskaźnika chi-kwadrat oraz liczby stopni swobody; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: poniżej 5,0 | 2,791 | akceptowalny |
RMR | Pierwiastek średniego kwadratu reszt; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: poniżej 0,1 | 0,069 | akceptowalny |
GFI | Indeks dobroci dopasowania; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: powyżej 0,9 | 0,911 | akceptowalny |
AGFI | Skorygowany indeks dobroci dopasowania; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: powyżej 0,9 | 0,893 | akceptowalny |
CFI | Względny indeks dopasowania; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: powyżej 0,9 | 0,974 | akceptowalny |
RMSEA | Pierwiastek błędu średniokwadratowego aproksymacji; akceptowalny poziom miary świadczący o dobrym dopasowaniu modelu: poniżej 0,08 | 0,042 | akceptowalny |